| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 11 日 星期二  |
懶左  | | e排覺得自己好懶哦!!
考車將近耶﹁。自己都唔比心機去學丫
成日都係個冷氣房到
日日都訓到下就__
又諗住朝早去,,
戰勝唔到病魔大哥>""<
就算琴日好難得同班老友踢波啊__自己都係旭左一陣
"""因為@@#好熱呢|||"
____________________________THEn 昨日收到一款好恐怕ge_______________________-
__________________________________________________massangE______-
2009-8-12 --- 早上 : 9點集合
下午: 1點半集合
4點集合
2009-8-13 --- 早上 : 8點集合
2009-8-14 ---下午 : 2點半集合
2009-8-15 --- 下午 : 7時集合
e個係出C Ge更表啊,,,,仲勵害個反工丫
都未試個咁 密∼∼∼∼密∼∼∼麻麻
| | 出生時候:2009-08-11 10:43 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 8 日 星期六  |
時間的慘劇  | | 連續4 daY都係出c,,
e獲真係爽耶•︵•
酷熱gE天氣..真係唔好受,,,,未旭D汗"|||係咁砰砰聲咁流耶↑↓
金日同啊偉哥玩陣,,,,,嘩~~好內都冇玩個D低難度高GE野
好彩有功底---輕輕鬆鬆玩完
輕輕鬆鬆收錢
金日進將係300大洋
.............................................PART2
琴日教左個鬧中..係6點45
諗住7點去學車,,,,,,黠知一訓就訓到
9點--(咁岩又係集合個 TIMeinG
So 學車個到有冇去,,,
下就又諗住嫁啦----點g有訓死左
=,=距離考車時間 16天 | | 出生時候:2009-08-09 01:20 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 7 日 星期五  |
又出c  | | 第三日出c啦 ***
雖然◎好攰a -----不個e個係自己興趣
辛苦都冇咩所謂囉
and THen 時間要有待改進...
吾好次次都提早兩個時晨 集合呢?///
-----------------悶直~~~~~~~~~~~~
金日等左好內。。9點~4點 {表演連食飯)
on on on 時間咁就冇左
唉**~~!!仲有17就考車
金日有唔想去,,,,,冇學幾日啦,,
有生疏_--- | | 出生時候:2009-08-08 01:36 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 30 | »
|