[ 情感只求-盡興' ?!! ]
-- --- --- -- - 【:: I LOVE YOU ..】
NOT BECAUSE OF WHO YOU ARE, &
BUT BECAUSE OF WHO I AM 
WHEN I AM WIF YOU*
millerKINg
暱稱: 蝦子餅
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
JJ_123 (JJ_123)
' MANTEK -* (MaNTeK)
- Fancy' (FancyChio)
`Chong Chong;0v0=)` (loveivy520)
` 檸檬晴☻ (lemoncheng)
One. (onejai)
YUKI<3 (yuki64619)
少南 (ws03056679)
` 大笨象;. (BONBON903118)
* MiSs.yiki_. (yiki_542)
mama Teng (MamaTENG)
° `'"[﹏Tammy|... (ce322)
Ah怡..Yuki (hfy)
笨乂小東 (jkgame)
cheer (Mrscheer)
lam lam (LamxBee)
tongಇ傻妹子 (tong415)
`♥福爾漏see (askask)
Lavender-Alan (Alan530)
♥angel♪( ´▽`) (suki1105)
最近訪客
最近沒有訪客
My MuSiC=]


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

 
2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


小 心 駕 駛 驚慌 

1.放學就收到體育會GE電話..

                                                        講12號出C GE問題WO.

係牛強間咖啡室.,傾到5點幾左右∼∼.THen反上會坐一陣啦,,

跟住呢???六點到啦,,諗住反屋企之制喔""

見到四哥架車WO.......------

見到佢就開心啦..(有免費野食LO)

 

GO GO Go去牛強到,,,四哥第一時間去啤一啤先啦,,,

傾牙傾丫---7點半lo..咁岩四哥有車wo...順便叫佢車d野去其他體育會到

因為::12號趕住要的

 

傾左咁內啦..係事後講88..

THEN四哥車埋我啦..(我去放低D野丫]}]

 

去到第二個街口....係讓先嫁,,四哥睇唔到,,

就__________砰一聲撞到架車反側...(貨車撞電單車]

 

XX我當時見到都驚左一驚丫...

我地係街口收油.見到冇車先行,,點知有野剎出泥都冇計啦..

 

撞到架車..個人就碌左一圈....睇佢一D事都冇咁WO..(被免有D察傷ge}

 

跟住四哥米落車睇lo...,,,四哥有d驚驚地,,因為岩岩飲左酒丫..

我問佢點好,,,佢話買d綠茶比佢

我就落車去買啦,,好彩有間類似  來買=come buy   ge舖

即卡買杯暖暖地ge  GREEn TeA

 

講起間舖有D廢丫..有買,,,有整都唔岩格(唔夠滿丫__

OK見佢做好左就拿拿林比四哥飲..多與少都都冇所謂Ar

 

費是交通到左.,.,要吹波仔,,,,,因為飲彔茶可以遮到dd酒味...

       好似冇吹到

 

四哥飲完啦,,我問佢夠未,,洗唔洗買多支....佢話ok...

金次杯野就合格啦..不個都係好慢

                        |||||

      |||||

      |||||

   |||||||||||

交通GE野傾好啦,講到陪錢啦..

因為係私人問題..唔關交通GE事

 

同個條人(女人)傾左好q好內,,,要我地陪哂其他費用,,,

我地同佢講左,,保險工c會包哂...

仲知你架車.同個人ge E療費用∼保險工c會一齊搞點,,

 

同佢嘈左好內,,我地咩都包哂啦,,,仲想屈我地一筆WO..

佢話丫.你地ED都比哂啦..咁唔多唔少都比反D我掛

 

我靠...咩都陪哂啦,,仲想屈一野丫,,

我米同佢講LO::小姐..你話比少少,姐係比幾多你丫..

一陣我比得少你有話少,,姐係想點呢...

 

我地米嘈LO__終於佢肯講幾錢啦,,

1000蚊WO,,你去死啦..

 

車同人E療費都比左你啦,,仲想要多一筆丫..

跟住我地聽到米上車走LO..

同你講咁多仲咩..D單出左打比我地啦,,88

 

MI 11-12 記住你

 

 

PS:揸車GE人小心丫..

飲左酒都唔好揸丫---雖然D老手都有飲酒揸車GE習慣

           {小心駛得年船〕

 

 

 

 

 

 

出生時候:2009-09-09 09:34 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


金年要比心機  

話說今日係開學GE第二日...

有D堂都係開始講解E人年GE工作同升學GE方向

金日听到都怕怕LO..

金年語文第一段要教17課書丫

   比起之前係一個開2次方Ge數...

 

但係點都要挨嫁,,向補送 進法..•。“

 

金年讀GE個體育型好似跑小左喔!!!!

可能要我地專主讀書掛???...

so金日上兩堂體育..都係慢慢跑10個圈...一個要1分20...

 

ok丫冇問題,,個個都跑到,,可能係第一堂,,,(((因為有好多人都有幾個月冇旭過啦...

  叫佢地快跑,,,我諗叫地幾架白車泥都得lo...

 

講住咁多先,,

 

 

出生時候:2009-09-03 09:24 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


高3第一天  

金日開學..反去都係听下野,,

讀左書咁多年終於比我上到泥,,]

一年ge時間我要好好把握.一定要有上進心""

我有認真去考大學嫁,,,so向住大學之路出發

 

 

 

咩叫花式足球...睇下米知↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

出生時候:2009-09-02 08:09 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]