| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 6 日 星期四  |
天公做美  | | 今朝早起起睇個sKy.都 黑黑地_仲落雨添..
冇計都要照出獅---- -----反去忠信換3,,,
thEn去飲杯咖啡先,,,,嘩!!!!~~~~好彩行得快...
咩是呢>???岩岩行到去咖啡室就落大水∼∼∼∼水※
話知佢咁多,,食野要緊...哈哈
個肚仔飽飽na!!出邊冇雨落lo///
準備出發,,,前往觀音堂參拜
天公做美----金日成日都冇落個雨,,,yeaR
參拜完→。分對走,去採青,,,
而我金日係付宅 路環同氹仔-----
今日天氣好,,有帶相機出泥•﹁•POST幾張比大家LOOk下
1 2
3 4
5 6
7 8 
9 10
11 12 
13 14 
15 16 
第7張@第八張是我玩的。︼•
影片欣賞
;
| | 出生時候:2009-08-06 11:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
雨中出c  | | 今日係澳門忠信體育會會慶
落大雨出c好內都冇試個lo
琴日打8號風球_---擔心今日天氣aR..
打比肥仔青C傳問下先,,,佢話風雨不改..
好∼∼有佢E句就得啦________金日訓醒就去睇睇個天,,
冇琴日咁勁秋∼∼但係都好大風大雨
唔理啦__還點都好內都未試個落雨出C LO..
好爽嫁,,雖然成身濕..但係都唔會見怪---
一年一前WO,, | | 出生時候:2009-08-05 07:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
爽__  | | 將近打風__
個種感覺好正....
今日反12點WO...反工前仲諗去唔去學車好..滴"
決定左好內,,,點知WO...坐車Ge途中__
落大水丫...冇得學,,,
...................~~~~~~~~~........又將近收工啦,,,
個天時好時壞,,,我ge心情有五時花6時變
不個都去左學___嘩!!!!!!(咩事呢..)
好少人丫,,,平時多人到丫,,,金日玩幾內都得耶
唔好講咁多~~ 即卡泥佢兩個中先,,,,\
金日第2次出街,,)_)失準丫..唔知搞咩金日
死左4~5次火@@,不個練得多就熟手
。〉〉〉〉還有24天 | | 出生時候:2009-08-04 10:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 30 | »
|