[ 情感只求-盡興' ?!! ]
-- --- --- -- - 【:: I LOVE YOU ..】
NOT BECAUSE OF WHO YOU ARE, &
BUT BECAUSE OF WHO I AM 
WHEN I AM WIF YOU*
millerKINg
暱稱: 蝦子餅
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
- Christy** (Christy_0301)
wailun (wailun_123)
YUKI<3 (yuki64619)
* MiSs.yiki_. (yiki_542)
`♥福爾漏see (askask)
笨乂小東 (jkgame)
lam lam (LamxBee)
JJ_123 (JJ_123)
少南 (ws03056679)
|)﹡ღ❤死丁頁...昌♏ ... (fatcheongfc)
Ieng K (kothem)
` 大笨象;. (BONBON903118)
ar偉 (sing555555)
Sutieng (IENG812)
L (ling66422643)
' MANTEK -* (MaNTeK)
x.o.x.o 殺蟲水 (XOXO425)
德力 (lamtaklek)
Karie hoi (IcUuu)
♥angel♪( ´▽`) (suki1105)
最近訪客
最近沒有訪客
My MuSiC=]


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

 
2009 年 8 月 6 日  星期四   晴天


天公做美 開心 

今朝早起起睇個sKy.都  黑黑地_仲落雨添..

冇計都要照出獅---- -----反去忠信換3,,,

thEn去飲杯咖啡先,,,,嘩!!!!~~~~好彩行得快...

咩是呢>???岩岩行到去咖啡室就落大水∼∼∼∼水※

話知佢咁多,,食野要緊...哈哈

 個肚仔飽飽na!!出邊冇雨落lo///

 

準備出發,,,前往觀音堂參拜

天公做美----金日成日都冇落個雨,,,yeaR

參拜完→。分對走,去採青,,,

而我金日係付宅 路環同氹仔-----

    今日天氣好,,有帶相機出泥•﹁•POST幾張比大家LOOk下

 2

3 4

5 6

78

9 10

11 12

1314

1516

 

第7張@第八張是我玩的。︼•

 

影片欣賞

;

出生時候:2009-08-06 11:23 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009 年 8 月 5 日  星期三   暴雨


雨中出c 滿足 

今日係澳門忠信體育會會慶

落大雨出c好內都冇試個lo

琴日打8號風球_---擔心今日天氣aR..

打比肥仔青C傳問下先,,,佢話風雨不改..

好∼∼有佢E句就得啦________金日訓醒就去睇睇個天,,

冇琴日咁勁秋∼∼但係都好大風大雨

 

唔理啦__還點都好內都未試個落雨出C LO..

好爽嫁,,雖然成身濕..但係都唔會見怪---

一年一前WO,,

出生時候:2009-08-05 07:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009 年 8 月 4 日  星期二   颱風


爽__ 愉快 

將近打風__

個種感覺好正....

今日反12點WO...反工前仲諗去唔去學車好..滴"

決定左好內,,,點知WO...坐車Ge途中__

落大水丫...冇得學,,,

...................~~~~~~~~~........又將近收工啦,,,

個天時好時壞,,,我ge心情有五時花6時變

 

不個都去左學___嘩!!!!!!(咩事呢..)

好少人丫,,,平時多人到丫,,,金日玩幾內都得耶

唔好講咁多~~ 即卡泥佢兩個中先,,,,\

金日第2次出街,,)_)失準丫..唔知搞咩金日

死左4~5次火@@,不個練得多就熟手

 

。〉〉〉〉還有24天

出生時候:2009-08-04 10:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]