成個暑假日日都係咁過._.真悶...未試過咁悶既暑假!~...日日係屋企打機...再唔係就同昇果d木咀去打波-.-...d暑期功課好彩有人借比我抄0﹏0太好了...但係驚比人知我抄功課a._.""根本上...數學同中文差唔多一樣= =英文就驚岩得太多比人知._."可能係我抄得冇技巧@@"...haha9月3號番學...都唔知點起身...好耐未試過咁早起身@@"...平時都成4點幾5點先起身...死得@o@...過多幾個月又多左個 表弟/表妹@@...唔知係靚仔定靚女呢@@"