第一日番學就比人捉頭髮-.-好多人都係咁...慘>.<..仲要係個呀婆做班主任...堂姐話佢唔識教書!~~~數學又要退一步=_=..最衰既係坐第一行第一個位~.~難道想比個讀書位我~.~..那就免吧/_\....再坐果個位會變自閉...快d搵人幫我掉位>.<....help....