今日好眼訓呀~因為尋日睇電視睇到好夜,,訓到12點半先起身
牙媽話今日去探BB,,醫院5點半先可以探人...所以姨丈就帶臭B出黎玩
首先去Snoopy樂園玩,,唉~我咁大個人仲要陪佢玩,,
好醜呀~><"跟住姨丈話要去睇電器,,Wow!有套電影超好睇呀!
不過佢地行左好多間都話唔岩心水,,所以想睇多陣都唔得- -"
行下行下,,唔經唔覺就差唔多到左探病時間啦~
我地搭車去醫院啦,,臭B落左車之後訓着左,,
比佢牙爸抱住,,臭B唔肯比人地抱佢,,
真係比佢激死!佢牙爸香d咩?- -"
入到嬰兒室~終於見到我表妹啦!佢好細粒、不過好鬼死得意!>3<"
因為入去探病只可以兩個人,,所以姨丈入左去探細姨冇耐..
臭B就醒左啦~佢係咁叫「爸爸、爸爸...」超級大聲!
救命呀!!!佢訓醒左就好似唔識人咁,,同佢玩就係度發脾四!
車~唔同你玩!
探完細姨之後就飛的返屋企了~
跟住落餐室食dinner啦~
|