| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
| 出街買衫* |
今日訓到好晏先起牀,,比牙媽係咁鬧~唉...咁我好攰嘛!
牙媽又話今日同我出街買衫~好煩呀!!!
我呆左好耐先去換衫...出門口啦~我細佬又話買玩具比表弟,,
真麻煩!等緊佢果陣,,無意中唔知比幾多隻蚊針到啦!
上到巴士勁痕呀~~~比d蚊針左成10次!好痕呀~~~
落左巴士仲要比牙媽鬧~所以話出街真係當黑!
去Crazy Room買左四百幾蚊...簽埋張會員証就走啦~
都差唔多四點啦~牙媽問仲去唔去牙姨果度,,我地都話唔去啦
so,,返屋企啦~
|
| 刊登時間︰2006-07-21 03:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
| 在家很無聊... |
今日細佬去左返學,,媽咪陪佢去,,屋企又冇人..咁咪開電腦玩囉~
玩左冇幾耐,,佢地竟然返黎?! 仲以為佢地會好遲先返tim~
shit!我即刻山機啦~點知比佢地發現部電腦好熱...所以知道我偷玩電腦~
我係咁否認啦~同牙媽辨駁,,最終...唔知邊方羸左~
不過佢冇鬧我都算好啦~
今日又係屋企發呆,,so冇野好講~ |
| 刊登時間︰2006-07-21 02:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 18 日 星期二  |
| 在家發呆了一天...@@ |
今朝早屋企冇人,,我梗係又曳曳玩電腦啦~哈哈
又同王子msn,,打返前兩日冇打既日記...超爆悶呀~~
打完日記之後,,打左一陣機...打到興起既時候,,,
我牙媽同細佬就返左黎~shit!!冇得再玩,, /.\"慘!
山左機之後,,牙媽叫我撿d舊書,,準備陣間攞去賣~
嘩!!簡直封灑塵呀!!!叫我做吸塵器咩!!! "
撿左幾個鐘...終於搞掂,,跟住我又係度發呆啦-------Zzzzz
4點半啦!係時候睇「軍曹」啦~哈哈哈~勁搞笑!!!
到左5點3,,王子打電話黎...一齊睇「日式麵包王」~
睇完之後都冇野做...又係度打機~ - -" |
| 刊登時間︰2006-07-19 10:32 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|