現正播放:My Happy Ending

 

mimi921025
暱稱: "*× ★臭米"_↖
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
>v<
送隻歌俾你*
又買鞋*
買鞋*
傻呆子.......
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 348
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 17 日  星期一   陰天


剪頭髮--唉

補打既日記*比人打pat pat 一下

王子又叫我陪佢去荃灣拉頭髮,,而我去剪頭髮--剪陰啫

個鬧鐘9點鐘就響啦,,今次唔同尋日啦~即刻走去廁所洗面

出到黎唔見牙媽,,親佢唔係度,,我就換衫啦~換好衫佢仲未返黎

佢唔返黎我邊有錢剪頭髮呀???

於是打電話比佢啦~原來佢樓下同啊姨傾計...比佢激死!

我就落樓搵佢攞錢啦(好似好衰咁)~點知佢冇散紙,,得$500

咁佢就問啊姨有冇散紙...啊姨比左$100我..真係多謝灑!!

攞左$$之後就去搭車啦,,陣間就到左...又要我係度等王子

11點30分!佢終於都黎啦~遲多一陣都當佢遲到 -0-

因為我冇食早餐...唯有去M記食野掟住先啦~

哇~好飽...食完野之後,,就去搭車啦,,,等左唔係好耐,,架車就黎啦

好多人呀~冇位坐...轉車站走灑人,,有靚位坐呀~shit!!!

比個死人牙伯坐左添..同牙王子分開坐,,而我就同個牙伯坐 - -

兩個站之後,,牙伯同埋同王子坐果個人都走左了...

我走去同王子坐啦~王子話佢"格"離果個人好似女人,,其實係男人~

哈哈~男女不分~到站啦!我帶王子去果間髮廊啦~佢又話價錢太貴,,

走去睇下仲有冇第2間髮廊啦~不過呢度得呢間喎~

佢就打電話比佢媽咪,,問下佢個價錢得唔得?佢媽咪話得~

咪我地咪上返去囉,,上到去即刻有人黎招呼我地~

有個男人走過黎同我洗頭~洗頭期間係咁問我問題..

明知自己唔係靚仔就唔好係度溝女啦!

佢問我係咪F.1,,我話F.3啦~跟住佢話我唔似,,跟住我串佢:唔講咁多,你唔信就算啦~

哈哈~佢即刻係度賣口乖:信!你講我咪信囉~

超!!我又搵返上次幫我剪頭髮個師傅啦~佢問我點剪?我諗左好耐....

好尷尬><"不過佢好有耐性,,終於答左佢話咁咁咁剪~仲有一句

就係「千祈唔好剪後面!」佢哦左一聲,,以為佢唔會剪~

點知剪完d 陰之後~佢竟然幫我剪埋後面,,我以為唔會剪好多~所以冇出聲

哇!點知剪完之後佢比我睇下後面...><剪左好多呀!!!!!

嗚~而家我好後悔冇講到比佢聽叫佢唔好剪,,,

我望住我d 頭髮比人掃走...慘慘慘!!!

到王子啦~拉頭髮成兩三個鐘!期間我好曳~係度扮髮型師,,坐人地張櫈~碌呀碌,,

想離開張櫈果陣,,一個唔小心撞跌張櫈~shit!!!勁羅呀!!!

我即刻講左句粗口Fuck!個衰王子係咁笑~我係咁鬧佢!

咳咳,,講返正題~時間好似隻烏龜咁過得好慢,,等王子果陣差d訓左Zzz

等左3個幾鐘~終於搞掂!跟住走去M記買雪糕食~

係架巴士黎之前我已經食完,,但係王子食到唔想再食~係度玩杯雪糕,,好嘔心

我係新城市落車~同王子講88,,就再搭車返屋企啦~

 

刊登時間︰2006-07-18 09:46 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 7 月 16 日  星期日   陰天


睇戲* 愉快

補打的日記..要比人打pat pat 一下~

尋日應承左王子陪佢睇戲,,話要睇12點50個場,,所以一朝早8點半個鐘就響啦~

不過因為太眼訓既關係..唔經唔覺就訓多左成粒鐘~哈哈

整好灑所有野都差唔多夠鐘啦..食左個包就出門

去到新城市係度等王子..佢黎到之後就去買飛啦~點知仲有成粒鐘先有得睇...

咪同王子行街消磨下時間囉,,行到好攰..想搵地方坐都冇~

諗住去睇戲都冇野食,,去買d 糖食啦~王子又話肚餓...買左個"豆沙包"食~

入戲院啦!好多人...我同王子坐個行冇灑人,,

仲以為有得調位(前面有兩個冬菇頭左住灑!) 點知坐多一陣~

嘩!勁多人由王子呢邊行入黎坐,,又要我地豎起對腳比佢地行...

點解佢地唔由另一邊行入黎啫? 真係冇腦!! 哈哈

Wow~ 超人好勁呀!!! 兩次差d死~好采有人救返佢~

超人真係好好睇架~唔睇就係唔抵啦!!

睇完戲之後~同王子告別啦,,時關我要即刻飛去荃灣~果邊有好多人等住我...

搭緊車都仲要吹我~唔同我叫個司機喳快d咩!!又唔係咩緊要事~

去到之後..發生左一件超麻煩既事:

我細佬攞住一把傘,,因為把傘係喺呢間公司買既~

所以d人以為佢偷野!!勁唔据囉!冇紙張牌啫~就以為人地偷野!!

搞到咁大陣仗~又要我阿婆走過黎攞返張飛比佢睇,,

麻煩到死!!下次咪去千色店買傘呀!

係哈迪斯食完野就走了~牙媽同牙爸二人世界齊齊返牙婆屋企...

而我就同細姨等人去行街,,,行左冇耐就返屋企啦~

牙表弟陳子文曳到死~走黎走去,,行到人都暈埋...

食埋dinner就返屋企啦~沖完涼睇埋「法証先鋒」就覺覺啦......

刊登時間︰2006-07-18 09:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 7 月 15 日  星期六   陰天


終於都放暑假啦~ 愉快

等了期待已久的暑假終於來臨啦~好happy呀!!!

不過,,因為整日記整左我成幾粒鐘,,搞到我而家鬼咁死攰!!

但係個日記整得幾靚(自己認為...*自戀狂)..所以辛苦都係值得既~

好啦~都講下我以後日記會變成點同埋規則啦:

1.) 得閒先換音樂一次

2.) 唔打日記就比人打pat pat 一下-----( 比邊個打呀? )

3.) 留言比我唔可以講粗口-----( 唔包括我自己..hoho!! )

小小規則,,希望各大好好好市民遵守!!

亦都希望自己個日記會多人睇啦~多謝收睇!!

刊登時間︰2006-07-15 04:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]