補打既日記*比人打pat pat 一下
王子又叫我陪佢去荃灣拉頭髮,,而我去剪頭髮--剪陰啫
個鬧鐘9點鐘就響啦,,今次唔同尋日啦~即刻走去廁所洗面
出到黎唔見牙媽,,親佢唔係度,,我就換衫啦~換好衫佢仲未返黎
佢唔返黎我邊有錢剪頭髮呀???
於是打電話比佢啦~原來佢樓下同啊姨傾計...比佢激死!
我就落樓搵佢攞錢啦(好似好衰咁)~點知佢冇散紙,,得$500
咁佢就問啊姨有冇散紙...啊姨比左$100我..真係多謝灑!!
攞左$$之後就去搭車啦,,陣間就到左...又要我係度等王子
11點30分!佢終於都黎啦~遲多一陣都當佢遲到 -0-
因為我冇食早餐...唯有去M記食野掟住先啦~
哇~好飽...食完野之後,,就去搭車啦,,,等左唔係好耐,,架車就黎啦
好多人呀~冇位坐...轉車站走灑人,,有靚位坐呀~shit!!!
比個死人牙伯坐左添..同牙王子分開坐,,而我就同個牙伯坐 - -
兩個站之後,,牙伯同埋同王子坐果個人都走左了...
我走去同王子坐啦~王子話佢"格"離果個人好似女人,,其實係男人~
哈哈~男女不分~到站啦!我帶王子去果間髮廊啦~佢又話價錢太貴,,
走去睇下仲有冇第2間髮廊啦~不過呢度得呢間喎~
佢就打電話比佢媽咪,,問下佢個價錢得唔得?佢媽咪話得~
咪我地咪上返去囉,,上到去即刻有人黎招呼我地~
有個男人走過黎同我洗頭~洗頭期間係咁問我問題..
明知自己唔係靚仔就唔好係度溝女啦!
佢問我係咪F.1,,我話F.3啦~跟住佢話我唔似,,跟住我串佢:唔講咁多,你唔信就算啦~
哈哈~佢即刻係度賣口乖:信!你講我咪信囉~
超!!我又搵返上次幫我剪頭髮個師傅啦~佢問我點剪?我諗左好耐....
好尷尬><"不過佢好有耐性,,終於答左佢話咁咁咁剪~仲有一句
就係「千祈唔好剪後面!」佢哦左一聲,,以為佢唔會剪~
點知剪完d 陰之後~佢竟然幫我剪埋後面,,我以為唔會剪好多~所以冇出聲
哇!點知剪完之後佢比我睇下後面...><剪左好多呀!!!!!
嗚~而家我好後悔冇講到比佢聽叫佢唔好剪,,,
我望住我d 頭髮比人掃走...慘慘慘!!!
到王子啦~拉頭髮成兩三個鐘!期間我好曳~係度扮髮型師,,坐人地張櫈~碌呀碌,,
想離開張櫈果陣,,一個唔小心撞跌張櫈~shit!!!勁羅呀!!!
我即刻講左句粗口Fuck!個衰王子係咁笑~我係咁鬧佢!
咳咳,,講返正題~時間好似隻烏龜咁過得好慢,,等王子果陣差d訓左Zzz
等左3個幾鐘~終於搞掂!跟住走去M記買雪糕食~
係架巴士黎之前我已經食完,,但係王子食到唔想再食~係度玩杯雪糕,,好嘔心
我係新城市落車~同王子講88,,就再搭車返屋企啦~
|