2006 年 7 月 30 日 星期日
-_-
今日11點幾就起身~^^ 晏就落左地鐵站賣野~ 跟住順便去買漫畫~ 之後返到屋企就睇哈理波特~ 跟住又睇漫畫~=_= 嗯嗯 差唔多la -_-凸,,一諗起尋日打機打到比人鬧就好鬼興=[ 自己輸左就爆粗鬧人-''-好黑人憎! 好心d人玩唔起唔好學人玩la,, 真係好鬼唔鋸佢條白痴喱!!!!!!!!!!!!!!!-''-
今日11點幾就起身~^^
晏就落左地鐵站賣野~
跟住順便去買漫畫~
之後返到屋企就睇哈理波特~
跟住又睇漫畫~=_=
嗯嗯
差唔多la
-_-凸,,一諗起尋日打機打到比人鬧就好鬼興=[
自己輸左就爆粗鬧人-''-好黑人憎!
好心d人玩唔起唔好學人玩la,,
真係好鬼唔鋸佢條白痴喱!!!!!!!!!!!!!!!-''-
刊登時間︰2006-08-01 01:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 290 | »