|
哈哈~
今日同河粉,,kk,,小悠去左漫畫展~=]]
買左好多野!YA!
買左好多漫畫同keroro =D
洗左330蚊~
不過真係好多人,,好攰+_+
要同d人搏鬥先買到少少野~
今日先第1日,,但係有d野已經賣哂 /__\
真係有冇搞錯!!
買完一輪就去食野,,果道d野好貴,,
又冇得坐起道食~真係幾過份,,
食完野,,kk去搵佢d fd~
佢果d班好多都著lolita~
好令牙~佢地條裙~
之後又買野la~
買完就同河粉搭巴士走人la~=]
搭巴士果陣好采有位坐~
岩岩發覺個keroro既模型(平果個)有d係唔岩位既....
宜家總共有5隻keroro^o^!ya~!
|