|
今日考英文~
考完之後去同rain,ty,河粉,悠,nat左KFC食野~
好難食= =
d蛋淡而冇味...
食完就去太古~
nat走先~
首先起美食講場開餐~
悠同rain買左件班cake~
好難食的~
=v=我買左舊蛋糕~
18蚊~好貴~
但係幾好食~
完完冇野做~
周圍行~
又去玩具反斗城~又去冒險樂園~
跟住唔知去邊好~
上左陳咩彥屋企~
我地仲起佢屋企樓下打千秋~
哈
佢地有5個人~
湯,kai子華,tio,肥翁~
唔係,
應該係肥撚 撚皮 膚淺 on9 kai子 肥翁 青b怪~
哈哈哈~佢個新名=.=
我地上去倒亂~
係咁彈琴~
跟住起佢張床上面跳~
係咁拎佢d野黎玩~
之後玩到冇野好玩,
落左街~
又打千秋~
然後行落去~
粉人佢地本來想買酒~
但買唔到~
去左m記又開餐~
原來出左新湯~
幾好飲~
之後飛的返去佢屋企~
我地玩左陣就走lu~
我地落返小巴走~
走果陣~
有架貨車~(細果d)
好快咁衝出黎~
仲要係沖紅燈~
我地果架小巴就急停~
chop左下~
嚇q死~
差d以為就咁就瓜左~
咁就一世~
=0=
跟住上左去搭巴士走~
咁就一日la~
講起黑色星期五,
原來下星期五係黑色星期五~
13號黎- -
-口-
omg~

|