|
今日第一日考試~
哈~
好多唔識~
bullshit~
放左學之後~
我同河粉超kai~
搭地鐵搭到skw~
醒起返屋企冇野做,
搭返返去杏花村-口-
搵佢丫媽佢地~
點知去到m記唔見佢地~
於是出左去海皮搵~
終於搵到了~
不過見到個咩咩警衛~
見到我地climb出d石~
係咁啤~
仲call馬~
跟住我地即刻走~
去到kfc食左d野~
仲見到唐sir- -
我,rain,粉又出過去~
又見到個咩咩警衛(第2個)
又叫我地落黎~
本來果度好高~
我地話行到有登果度先落黎~
佢call馬和~
好9~
跟住我地跳左落黎~
又走lu~
之後行左個圈~
就走lu~
|