|
今日成日做d中文功課…
唉
呢幾日Alex冇add我
仲以為發生咩事
好似好唔開心咁
最後佢add我
話佢牙媽起部腦較密碼~
中文多功課到屎∼!
個中文老師都變態架∼!
俾咁多功課人∼!
勁唔想做呀∼!
白痴定有病牙~
又有作文,又有騰文~!
做佢條命牙~
好似我地好得行咁~
有冇腦牙~
咁得行~佢自己又唔對?!
又要對~又要改正~
食屎la~
d野又多過人~
又廢和~
隔離班作文都少我地150字
d學習筆記又唔洗做~
ms lee都話浪費紙張~<--暗串ms ng
d預習都係上堂做~
我地居然迫埋d功課,起同一日交~
野又唔早d派和~
做條毛咩~
= =
諗起就想反佢
|