2005 年 10 月 1 日 星期六
國慶~
今日國慶~ 日頭~我同河粉出左街~ 夜既~去左姑姐屋企睇煙花~ 本來就話去睇戲~ 點知冇戲好睇~ 咁去唱k la~又full哂=_= 最後去左行街 首先~去左銅鑼灣~ 我買左個袋牙~ 係一隻公仔熊~ 裡面空心~好得意 果日返學見到人用~ 之後就好like~好想買~ 好開心~! 跟住去太古城~ 再去天悅~~ night~ 去左睇煙花~ 好鬼多人~ 麻麻又話有po 飛 原來係佢自己整野食~ 比佢昆左~
今日國慶~
日頭~我同河粉出左街~
夜既~去左姑姐屋企睇煙花~
本來就話去睇戲~
點知冇戲好睇~
咁去唱k la~又full哂=_=
最後去左行街
首先~去左銅鑼灣~
我買左個袋牙~
係一隻公仔熊~
裡面空心~好得意
果日返學見到人用~
之後就好like~好想買~
好開心~!
跟住去太古城~
再去天悅~~
night~
去左睇煙花~
好鬼多人~
麻麻又話有po 飛
原來係佢自己整野食~
比佢昆左~
刊登時間︰2005-11-19 02:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | ... | 290 | »