|
牙......
聽日返學la~
暑假就咁完左~
=_________=
唉...
唔想返學..!!
因為alex話佢唔on得= =
冇得同佢吹水好唔慣~
宜家要早d訓la~
之前慣左日日好夜訓..
慣左日日吹水~
宜家要返學lu..好唔想!!
唔明我d同學點解咁想返..
呢個暑假對我黎講~
算係一個好happy既暑假~
雖然冇做過d咩,,冇去過旅行,,連街都冇咩點出~
起屋企係幾無聊~
但係我起個論壇識左好多net fd~
日日一齊傾計的確幾好玩~
起呢個暑假,,我起論壇吹左7千幾個post~@@
哈..真係好誇張~
起呢個暑假~
最特別係我起傾計之中,,
鐘意左個net fd =_=
真係好無奈~
就係咁~呢個悠長假期就過左la~
我打呢篇野既時候,仲諗返起之前發生既好多傻野..=]
個感覺真的不錯~
|