2005 年 9 月 2 日 星期五
= =
今日第2日返學~ 好無聊~ 跟住放左學同河粉,大悠去銅鑼灣睇戲~ 去到之後就買左票先~ 我地睇 之後仲有大把時間~ 去食野同影貼紙相~ 跟住先睇戲~ 果套野好悶~ 唔知做咩~ 冇咩野睇~ 唔恐怖ge~ 河粉居然話好恐怖.. 恐怖過鬼片~ kaka~ 唔想打字~ 好眼訓...係咁多先la~ =______________________________=""
今日第2日返學~
好無聊~
跟住放左學同河粉,大悠去銅鑼灣睇戲~
去到之後就買左票先~
我地睇
之後仲有大把時間~
去食野同影貼紙相~
跟住先睇戲~
果套野好悶~
唔知做咩~
冇咩野睇~
唔恐怖ge~
河粉居然話好恐怖..
恐怖過鬼片~
kaka~
唔想打字~
好眼訓...係咁多先la~
=______________________________=""
刊登時間︰2005-11-19 02:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | ... | 290 | »