|
今日第1日返學 ~
班主任係miss 鐘~
中文同英文都係上年個老師教~唉...
宜家同ET坐~
跟住起禮堂聽野~
勁悶+無奈
聽校長up野~
同上年差唔多~
我前面有條白痴~
無端端整個唔知咩表情~
好樣衰= =
我勁無奈~
完全唔知比咩反應佢~
仲要整幾次= =
shit!!
我隔離又有廢柴~
佢好煩~
有d咩心諗就得la~
好鬼糟~
台上面果個都夠煩~
佢仲要up...勁煩!!
跟住去左唱K~
不過去之前要陪小悠買書~
書又買唔到~又熱~
跟住又冇的士和~
要行過去~
去到~有一大班飛仔飛女~
係咁煲煙~
唱完跟住就返屋企lu~
|