|
今日係派成績表同河粉生日的大日子~=]]
今朝熜左個鬧鐘~所以遲左起身~=__=
我見到通告寫8:30~所以慢慢搞~
還掂都係遲既la~嗱嗱臨早o個少少~
之後就慢慢行返學la~
去到杏花村地鐵站,,
我感覺到後面有肢殺氣!!
我聽到有d腳步聲~
之後我咪行快d~
d腳步聲又快左同大聲左la~
我嗱嗱臨衡落樓梯!!
去到紅綠燈~係紅燈~
我行埋一邊~望下後面~
就見到最肥既屎忽頭同最矮既屎忽頭-o-!!!<--河馬同莊永輝
跟住就行返去la~
返到去,,成大班人起道排隊~= =
要記名= =
跟住就排隊上hall la~
之後派成績表la~
全級第9~good~!!
講真,,今次仲讀得少過上次= =
so晶2音樂49.5分~好唔抵~
之後就放學lu~
我地幫河粉慶祝~
叫左丫菜同佢周圍行~
跟住其他人去買野~
其實原本係叫梁桌x約佢~
不過佢淆底- -"
其實我都好想問下佢地1個問題,,個問題鄭x棕問過我好多次!!『究竟佢地係咪真架?!』
之後我地買齊野就上去~
搞完一輪就叫佢地上黎~
之後就一齊食蛋糕同玩~
玩估野果個笑死人~
哈哈~
玩到咁上下就同小悠&so晶2走lu~
就係咁la~
+__+頂~聽日仲要返學~
|