|
今日河粉冇返~
所以我返到果陣就係咁比人整~
help~!比佢地圍!+___+凸
跟住就落左禮堂睇音樂會~
我覺得幾好睇~
d高form既姐姐唱歌好好聽~^v^
李sir唱帝女花&獅子山下~@@
跟住annie有份表演~
佢打鼓~好型~!!!rock女牙~!!!
可以玩rock 'n' roll~=v=
跟住又有隊樂隊黎la~
彈電結他彈到好嘈~
之後小息~
小完息繼續睇野~
睇什麼跆拳道~
之後就放學la~
同左小悠到緣綠食野~
一人一個拉面~
正~
之後就走人la~
返到屋企繼續睇小說~
ya!!
|