|
今日終於考最後一日la~
考中文同英文~
我覺得唔難~
放左學同小悠,,河粉,,so晶2去左KFC食野~
討論一下我地既大計~
本來我地幾個諗住打星夢~
點知冇得靜係買隻碟~
所以冇買到~=__=
討論完之後,,
我地決定去南丫島~
之後我地返一返屋企再出黎~
出返黎既時候落狗屎= =
所以取消左去南丫島~
之後冇地方去~
我,,kk,,悠,,粉起skw坐左成個鐘討論去邊~
早知我都好似so晶2咁唔出黎= =
跟住去左西灣河sir滑梯~
之後起西灣河行左陣~
又去kk家la~
玩左陣就走la~
臨走果陣去左百佳買野食~
之後就走人la~=]
|