|
今日考中文同英文listening~
英文考到我好眼訓~
中文勁快~
=_=我有d都唔識~
放學之後,,
去左銅鑼灣行~
都好可笑下~
笑完野~
去左書局行~
跟住又去飲野~
之後就走lu..
我地幾個發左癲~
^o^
個個都做左咩咩企業家~我話我係神~
之後上到巴士繼續on9~
坐我地前面果個應該都聽到~
我驚佢錄低左我地幾個d低能對話~@@
點算?_?我地可能會做左巴士唔知咩~
跟住返到屋企好攰~
睇睇下電視訓著左~
一訓就訓左兩個鐘~
起身之後就溫I.H.~
溫完食野~
之後就同河粉傾我地既大計~
我地又玩cosplay la~
今次cos x-men~
正~!
我地差唔多個個都偏好角色la~
d角色既關係仲要係岩既~^^
仲搞左個3角關係出黎~=v=
呵呵~笑鬼死我~
我覺得我地可以做編劇~
d角色簡直係掂牙~
就係咁la~
|