|
今日考maths同IH~
我覺得兩科都唔易~啫係幾難~
考完MATHS果陣,,
肥袁話我地糟~要我地放學留底~
放學果陣原本佢冇黎~
但係成班人出哂去果陣,,有人話肥袁黎緊..
於是成班人沖哂入班房= =
因為我冇沖入去,,我諗住慢慢行入去 (我太冷靜la=D) ,, 所以就比人撞=.=
無奈lor..都唔佢地驚咩..我都見到d人推黎推去~
我比人撞到隻手損左兩條痕,,仲魚左~
呢班人真係...我睇清楚la~成班暴民咁..
好心佢地唔好咁緊張la..- -"
好心佢地驚肥袁會黎就唔好走la!!
今次只係咁少既事已經咁誇~
萬一有咩事發生,,我覺得2H班會發生人踩人事件 =_=
好似林皮雲咁,,直情踩上河馬張登道jump過去自己個位~
真係自己d兄弟都冇面比..什麼叫義氣?!
最後知道原來係有人吹水~
我真係冇野好講~
之後就返屋企lu~
返到屋企冇野做~
玩吹頭~
整曲d頭髮~
不過好快冇左~
之後就出街睇戲la~
去到太古,,
我同悠睇海神號~
kk同丫new睇流浪狗~
睇完就走~^^
|