|
今日好爽牙~
好多堂都冇野做~
maths堂有問卷填~
係填對ms鍾同對maths堂既意見~
wa~超爽~狂鬧佢~
最衰冇得爆粗~如果唔係一定有排講~
跟住music,,係咁睇野,,睇到訓著左~
之後中文,,好無謂~唔知做嘜~
after that科學~
做涷水熱水實驗,,
比李c浩張d冰放入我件衫入面~
= =雖然我好唔鋸佢整我,,
但係又幾爽~原來好舒服=v=
之後衫都濕埋=0
跟住玩果個反應時間實驗,,
第一次39,係咁比人話我同肥翁= =on9
第二次接唔到,又係咁比人話= =
第三次57= =
之後輸左果3個要請嬴左果3個食雪糕~
我輸鬼左/__\
之後果d唔講la~
lunch果陣好大雨,,好大風~
原來黑雨~
跟住我地成班人玩猜輸左就出去淋雨~
最後我同河粉自己走左出去~
個感覺好正!!
真係超爽~=V=
返到上班房好涷- -"
件衫濕哂~
要借人地件冷衫著~=_=
hishist自修~
英文堂同我地溫書~
放學落左canteen等so晶晶留堂~
跟住就一齊搭的士走~
因為又係拎住好多書~
忽然間覺得時間過得很快~
回想起第一天踏入2H班房,就像昨天發生的事......
今天已經是最後一個上課天......><
下雨天 總掛念從前...
|