|
今日一早上兩堂英文~
我地要全班罰企= =
佢話我地糟-.-
之後我好快就可以坐底~!_!
跟住PTH~
考口試@@
我錯左好多下~
之後I.H.~
又分組做PROJECT~
= =今次冇得自己分...
要跟返用坐位分組果組~
我果組有CHERRY,,肥翁,,PHYLLIS條仔同埋我~
個PROJECT仲要出街做= =(汗)
我果組做海防博物館~
同FANNY果組一樣-V-
已經約好了一齊去~哈~
小息果陣個天好黑._.
因為落紅雨LA~
不過唔走得=.=
要家長接..
又起班房玩~
我既報仇成功左=)
之後中文堂好似靜係起道坐~
音樂堂派筆試份卷~
30分滿分,,我拎12.5分~
YA~已經算好LA~^O^
撞中左唔少野~呵呵呵~
全班得3個人合格~
最低分果個有1分咁多= ="
LUNCH有野食LA~=]=]
跟住果兩堂唔記得~
放學又比人整~
跟住同林皮雲行去MTR~
._. 我同河粉兩個唔夠佢一個打..
跟住就起落狗屎既情況下回家了~
|