|
今日一朝早就上兩堂maths!!!
wa...眼訓到想死...+_+我唔想再聽miss鍾講野la!
之後果堂唔記得la~
音樂堂考筆試~
我得5-6分係識既~= ="
唉~
I.S.堂無端端玩死亡遊戲@_@""
差d比個死人變態遊戲嚇瓜><"""
^o^估都估唔到牙~我果行居然第2高分~
之前仲以為我果行輸= =
因為我果行最多kai子~
^o^我居然2題都撞中左~呵呵呵~
呼~好采唔洗罰抄~
點都估唔到~
科學怪人so晶晶 同埋 扮勤力既角lun沖 果行抄~=o=
之後lunch又冇野食la!!!!!!!!
晴天小賣部!!你有冇搞錯ar!!
整多d野食唔洗死牙!!="=
有錢都冇野食!!好興!!
之後中屎~
wu sir比青b怪up中左~真係冇返~
所以比我地自修~
英文堂繼續考oral~
叫我地做wb= =
睇見本野都想死la...
放學..比兩條粉腸拎左我同河粉個袋,,
足足用左15分鐘既時間先搶返!!!
一個拎"借",,一個拎籃球~
比佢地搞到我癲左la...
最後我投降先拎返個袋~
我聽日一定會報復~=v=
|