|
今日一早就要晨會~
悶死~
劉生浩係咁見人就話-_-
但係又話得好岩~笑到我..=]
=口=晨會表揚陳偉健~
佢真係勁到咩咁~=_=
跟住中文堂睇電視~
又係同唔收皮有關~+_+
小息玩嚇人~
之後maths同his~
冇特別~
小息又嚇人~
跟係v.a.~
好悶下~
畫國畫~好難@_@
之後終於lunch了~
因為拎住好多野~
所以上返班房放底~
= =之後係咁比人整~
sh!t !!!
比佢地幾個搞到我地好遲先落到佢= =
加埋比佢地整到個頭好痛~
唉/_\
之後買左d野食就嗱嗱臨上返去~
之後英文~
一邊作文,一邊考oral~
+__+我同河粉好鬼kai~
出埋道具~=v=
phyllis果組仲勁~
有埋針筒~
之後就放學la~^o^
又比人整= =
之後走人lu-v-
走果陣同林皮雲,,龜,,莊永輝佢地一架車~
又比佢地整la = ="
之後好唔容易先拎返條橡根="=
返完屋企又出去剪頭髮~
剪完返屋企繼續煲碟~ya=)
咁就一日lu~
嚇疾班廢柴計劃澈抵失敗!!!
o my god=(
|