|
今日去tio屋企&睇戲~
首先去左tio屋企~
- -"係咁等龜佢地~
之後搭車去~
搭錯左小巴~=o=
之後搭的士又去錯地方~@_@
之後再搭的士先去岩~
真係多得龜同alan唔少!!
去到佢屋企樓下,,
肥翁去補習班都到左la!!
之後上到去,,ivan同pk陳子華都起道~
佢地睇"世界波"= =sh!t~
跟住我地食下野打下ps2就過左幾個鐘~
嚇人好好玩=v=
係咁比人嚇同嚇人~
成5點幾我地先走~
我,,晶晶,,kk,,河粉一齊去睇x-men=]
去到唔記得買飛~
去左宜家家私食野= =
跟住先去買飛~
靜返第1同第2行既側面~@_@
之後就lala臨買野飲入場~
入到去因為個位太側..
我坐左起第一行~
都幾辛苦下~
=o=
套野ok la~
對隻天使好失望~=[
跟住就返龜la~
|