|
我覺得呢幾日真係好可笑= =
之前果幾日唔打la~
因為實在太可笑了~
日日返學好眼訓~
完全唔想返學~
亦都冇咩聽書=_=
整天發夢,,
好無聊咁過左成個星期~
今日同平時一樣~
返到學校做功課~
之後第一堂就maths~
好難頂="=
跟住中文~
睇童夢奇緣~
小息同班87玩鬥快禁計數機~
之後又maths同中屎~=[
咩都冇聽唔到~
跟住V.A.唔洗上~
ms lau冇返~
兩堂同河粉,,嘜水吹水~
正~
跟住就lunch~
............
跟住就返學lu~
因為莊x輝拎左我本野抄~
所以我地要去ms 鍾果道解釋~
等左成半個鐘+_+凸
今次真係多得佢唔少!!!
之後我同河粉就走lu~
|