|
今日好可笑...
好悶咁過左大半日~
第1,2堂中文~
校長睇堂~
d人好靜~
校長走左之後,,
ms ng比我地去廁所~
同d男仔玩左陣先返去~
跟住DT堂~
好悶~
又係整果個塔~
我同河粉唔洗整~
因為劉生浩整哂~
我想整都冇得整~
跟住佢又整到錯哂...
= =總之好唔掂..
跟住英文~
校長又睇堂~
好悶- -
跟住數學~
要討論~
不過我隔離果個冇返~
之後tio轉左過黎~
係咁比肥翁話~
之後中於lunch~
冇咩特別~
跟住IH~
ms鍾冇返~
唔洗上~
我地轉哂位~
之後比河粉條仔同角lun沖搞到我笑到肚痛~
真係頂佢地唔順~
佢地走去周圍呃人~
教人地做錯d功課~
但係又勁好戲~!!
我都比佢地呃到= =
之後肥翁仲勁~
佢仲好戲~!!
初初以為佢唔知成班人玩緊呃人~
原來佢知..
笑到我差d死~
跟住IS~
佢同我地敬禮果陣,,
我地好多人做個"7"字手勢~
之後佢叫我地每人作一篇600字既文,,
解釋返發生咩事~
之後咪作lor= =
成堂冇上~
之後放左學之後,,
我,,河粉,,phy,,嘜水,,so晶2,,恩儀,,莊永輝要留底~
因為唐sir當正我地係發起人~
之後我地解釋..
莊永輝仲講埋個"漢堡包 薯條 汽水"點玩..
同埋佢點樣做 王剛 ms袁 唐sir 個動作~
笑鬼死..
之後我地冇人認係主謀~
佢比我地走先~
跟住我地幾個去左kfc討論~
= =我計過la~
有13個人認左同呢單野有關~
仲有d人味認~
塵子華好9~!
走去推哂d野比so晶晶~
咁9~食屎la~
有d人勁9 lor~
做左唔諗~
不過我地知係邊d人~=]
係咁多la~
|