|
今日成日都好悶= ="
唉~唔想返學~
好無聊..
上聖經堂果陣,,
陳偉健同唔收皮一齊冇帶聖經~
wa^o^
之後陳偉健罰做掌上壓~
唔收皮罰學香港小姐拎住個掃把環繞一周~= =
全班烘動~=o=
佢行既時候..我聽到好多人起道噁~=v=
佢實左太令la- -"
我都頂唔順~

放學之後,,
我,annie,河粉,,小悠,,so晶晶去左kk家~
一去到就討論某某既野= =
我諗呢單野好快會比人搞大~
之後係咁玩鋤大D同7級珠~
玩玩下玩釘公仔~
哈哈哈~
好搞笑~
玩到癲哂= =
跟住覺得好熱~
所以落左去m記飲野~
最後7點幾返龜~
家陣very tired~+_+
|