2006 年 4 月 19 日  星期三

晴天

^o^

今日龜生日~

成班人去左海洋公園~

有我,,粉,,kk,,悠,,annann,,so晶2,,陳x彥,,alan,,龜,,肥翁,,tio,,陳子華~

9點就去地鐵站集合~

河粉&班男仔一早就去網吧打機~

我去搵佢地~

之後同佢地一齊行去地鐵站~

去到就搭車..

去到就搭的士去~

去到因為好熱~

入左去個威威動感之旅~

wa~爽牙~

跟住就搭覽車去第2邊~

去到就玩個激流~

都排左好耐下~

玩完之後溼哂~

跟住就上返去la~

上返去之後班男仔話食野~

我地去左沙魚館同海洋館~

順變涼下冷氣~

出返黎之後就去玩飛天秋千la~

跟住玩海盜船~

爽牙~

玩玩下班男仔話走~

吹漲~

話去打機~

好sign錢~

佢地差唔多咩都冇玩~

係咁去食野= =

玩完去左食野~

好鬼貴~

買左個迷你x醬意粉~

29蚊= =

跟住冇位食~

搞到要企起道食~

-____________-"

d人食完野仲要吹水~

頂佢地唔順~

跟住唔知係咪中暑~

有d想噁~._.

annie都係~

因為真係好熱~

跟住我地冇咩心情玩la~

去左搭覽車過返去另一邊~

去到果邊之後~

入左間海洋公園果d鋪頭~

我地6個女仔夾$$買左兩隻龜~=v=

住住就去睇panda~

果道好涼~正牙~

睇左好耐~

睇完就跟住條路行~

去睇恐龍~

好搞笑~

之後行左去睇咩咩3D森林~

都幾無聊=_=

跟住行去(阿馬信)果道~

行完就去左兒童王國~

玩旋轉木馬~

好低能~

跟住起果道行左陣就出返去~

出到去~

我,,so晶,,悠入左熱帶雨林睇野~

d野幾好睇~

之後行行下有個人坐左起道,

我以為係假,,

走過去睇~

原來係真既~=口=

佢無端端叫:wa~

嚇到我大叫= =

真係幾係野~

跟住就出返去lu~

一齊搭的士返地鐵站~

佢地去kk屋企~

我就返左屋企~

本來諗住出返去食dinner~

點知我有d頭痛~

所以唔出lu~

今日真係好熱牙~

返到屋企好攰~

wa~呢d就叫做海洋公園後遺症~

不過今日都幾開心~ya~!

 

 

 

 

刊登時間︰2006-04-20 01:33 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
minfatong

暱稱: 棉
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::