|
今日龜生日~
成班人去左海洋公園~
有我,,粉,,kk,,悠,,annann,,so晶2,,陳x彥,,alan,,龜,,肥翁,,tio,,陳子華~
9點就去地鐵站集合~
河粉&班男仔一早就去網吧打機~
我去搵佢地~
之後同佢地一齊行去地鐵站~
去到就搭車..
去到就搭的士去~
去到因為好熱~
入左去個威威動感之旅~
wa~爽牙~
跟住就搭覽車去第2邊~
去到就玩個激流~
都排左好耐下~
玩完之後溼哂~
跟住就上返去la~
上返去之後班男仔話食野~
我地去左沙魚館同海洋館~
順變涼下冷氣~
出返黎之後就去玩飛天秋千la~
跟住玩海盜船~
爽牙~
玩玩下班男仔話走~
吹漲~
話去打機~
好sign錢~
佢地差唔多咩都冇玩~
係咁去食野= =
玩完去左食野~
好鬼貴~
買左個迷你x醬意粉~
29蚊= =
跟住冇位食~
搞到要企起道食~
-____________-"
d人食完野仲要吹水~
頂佢地唔順~
跟住唔知係咪中暑~
有d想噁~._.
annie都係~
因為真係好熱~
跟住我地冇咩心情玩la~
去左搭覽車過返去另一邊~
去到果邊之後~
入左間海洋公園果d鋪頭~
我地6個女仔夾$$買左兩隻龜~=v=
住住就去睇panda~
果道好涼~正牙~
睇左好耐~
睇完就跟住條路行~
去睇恐龍~
好搞笑~
之後行左去睇咩咩3D森林~
都幾無聊=_=
跟住行去(阿馬信)果道~
行完就去左兒童王國~
玩旋轉木馬~
好低能~
跟住起果道行左陣就出返去~
出到去~
我,,so晶,,悠入左熱帶雨林睇野~
d野幾好睇~
之後行行下有個人坐左起道,
我以為係假,,
走過去睇~
原來係真既~=口=
佢無端端叫:wa~
嚇到我大叫= =
真係幾係野~
跟住就出返去lu~
一齊搭的士返地鐵站~
佢地去kk屋企~
我就返左屋企~
本來諗住出返去食dinner~
點知我有d頭痛~
所以唔出lu~
今日真係好熱牙~
返到屋企好攰~
wa~呢d就叫做海洋公園後遺症~
不過今日都幾開心~ya~!
|