|
今日一早就要返學校~
= =要彩排晨會~
之後搞左一輪~
無無聊聊咁幫下手..
之後就唔知發生咩事la~
=__=
跟住果d都唔記得la~
堂堂都好鬼悶~
V.A.堂要畫標誌~
我同河粉交換黎畫~
佢幫我畫馬嬲,
我幫佢畫熊貓~
之後佢比左角lun沖畫~
佢同我畫左個馬嬲屎fcuk出黎- -"
我比左劉生浩畫~
佢畫左個咩野(唔識串)出黎~
哈哈~
笑死~
之後要交la~
我擦左個屎fcuk~=]
哈~
跟住lunch~
因為比ms lau鬧,,
落到去冇哂野食買- -"
食唔飽~
跟住上返班房~
ivan&梁芷欣同隔離班d人玩水~
玩玩下~梁芷欣整左d水落陳偉健道~
陳偉健成樽水整返落梁芷欣道~
之後嘈起上黎~
之後打起上黎~
陳偉健打女仔= =
一腳踢落佢個肚道~
陳偉健你去仆lun你個臭街la~!唔該你收lun皮la~!女仔都打~!打嬴左又點牙~?!你只不過是一個冚家的屎忽鬼而已~!食蕉皮la~!
之後上堂果陣,,
d人仲討論呢單野~
青B怪同莊永輝講得好~!
話佢連狗都不如~比d狗良佢都浪費~0_0
之後放學去左kk家~
河粉去左網吧打機-_-
我同悠悠佢地起kk家吹吹吹水~
吹到咁上下~
去左m記食野~
之後7點返龜~^^
|