|
尋日返學好悶~
唔知做過D咩LA~
返左學同河粉,,晶晶,,TONY,,TURTLE,,陳子華去左網吧打機~
去緊果陣分別撞到李C浩同湯~
跟住一齊去~
去左兩間都冇位~
最後去左東大街果間~
不過有D人要分開坐~= =
之後打HP同CS~
我隔離D人好嘈~
我玩果陣仲要教埋我~= =
煩到死!!
打完之後,,
我,,粉,,晶晶同湯一齊食壽司~
好平同好好食~
食完就返龜LU~
今日返學好悶~
仲以為會紅雨..唔洗返~= =
唉~唔想返學~
今日放學,,
河粉上左我屋企做D&T project~
PHY同劉生浩唔洗做~
我地做哂~
送分比佢地~
次次PROJECT都係咁~+_+
難道鐘意打機好有問題?
次次講去網吧打機,,大家就用鄙視既眼光望住我地..
我地只係鐘意打~而唔係沉迷牙~
|