|
今日河粉唔知點解唔開心=__="
唔好唔開心la~
今日同前幾日一樣,,
好悶-_-
上P.E.果陣好87= =
因為落雨,,冇落去~
起班房睇方力申做運動~
之後跟佢做~
痴線=.=
跟住英文x2~
wa..好悶= =
冇端端做role play~
因為我果組有個好黑仔既死肥翁~
抽中我地係第2組出去講~
= =ms tai抽果陣我都話我果組會比肥翁or phy條仔累既la~
點知真係~
同佢一組真係冇好野~
ms tai讀肥翁個學號果陣比我地&其他人噓- -"
抵死la!
之後lunch~
河馬佢地又玩口水= =
結果比人捉走哂~
之後中文x2
作文..作1200字~
ms ng又唔知痴咩線~= =
最後果堂派成績長~
我全班第3=v=
平均分81.67~
仲要進步左9分~
真係好吹漲~
打機都進步lor= ="
今次溫得少過上次好多~
但係進步左~=口=
呢個世界真係好神奇既+_+"
放學之後去左個校園記者既野~
=__=悶左個半鐘~
教我地做d無謂野~
放左之後,,
去左食腸粉~
之後就走lu~
|