|
今日d男仔無端端話去網吧~
跟住我同河粉都去~
我地已經遲左半個鐘~
但去到得tio,,7頭王,,高佬,,仲有個唔知嘜水~
我地見咁少人,,
去左食野~
等多d人去,,我地先去~
食完之後,,我地再去多次~
turtle到左~
但已經冇位lu~
之後河粉上左我屋企~
我地KAI到玩msn "on&off "
跟住狂炸人地個msn~
係咁比人鬧- -"
之後一齊打卡巴拉~
全日都冇去升lv~
走去周圍探險=v=
爽牙~
起卡巴拉係咁玩sir滑梯="=
打到6點幾落左去食野~
食完野佢就走lu~
返到屋企繼續打~
又玩打boss,,又玩pk,,又去探險~
咁就一日lu~
|