|
今日係很有意思既一天~^^
今日11:00就要出門口~
因為要做I.H.個project~(要去海防)
人地11點去到我就11點出門口= ="
去到已經成班人~
有3組既人~晶2果組都起道~
原來佢地搞錯左~
以為海防有電車~@@
之後搞左一輪就出發了~
我地一共6個~行左好遠下~
去到就見到基佬~
第4座放飛機~
跟住我地周圍影~周圍行~
都好熱下~我地仲行埋個古蹟徑~
因為太多轉角位~
比人嚇左幾次~
咁就過左個幾鐘la~
之後我地行返出去~
cherry佢地搵phyllis~
我同楊安琪就行返去~
我行到去地鐵已經差唔多1點~
河粉果組同唔知咩組約左1點起mtr等~所以我等埋佢~
之後等等等~
alan(佢好似做天后廟),,海龜(做街市),,黃偉a(做天后廟)都黎左~
佢地幾個都唔同組- -"
我地先去街市,,
再去天后廟~
今日參觀左好多筲箕灣既古蹟~真係多得個IH project唔少~
去到佢地玩求籤~
比5蚊拎紙~仲要比10蚊人解~$_$
求求上就撞到林皮雲,,ivan,,陳偉健~
佢地走左入黎~
跟住夾錢買香~
一齊拜下神~
拜完就去左第2間廟拜~
好似叫譚公廟~
我地又拜la~
仲打埋個鐘~=]]
拜完就飛的走人~
佢地去打機~
我,,河粉,,alan就出東大街~
去食壽司~
之後搭叮叮去太古~
本來諗住搵phyllis~
但係我地幾個去到就自己行~
周圍亂咁行~
之後行商務~
我用張100蚊書卷買左兩本書~
起果道企左好耐~
係咁睇~
之後頂唔順~
落左去美食廣場坐~
我地買雪糕食=v=
alan買左杯雪糕炮冰~
仲冷醒咁話我買個單球要12蚊~佢買咁多野要14蚊= =
之後佢就嗱野la~
個炮冰我一早就食過~
難食到噁~
之後佢話d炮冰好似吹波糖~
佢食果個樣笑到我地死~
河粉叫佢食哂佢~
食哂佢就唔洗佢還$$~
佢真係食哂佢=o=
跟住就走lu~
我地行路返龜~
由太古行去筲箕灣~
行左好耐._.
不過呢個係save money既第二步~
所以攰都要克服左佢^^
我要努力save money~!!第二步成功la~!!ya~!!
繼續努力~我要買成套紳士聯盟~=v=~ya~
已經開始諗緊個暑假點過~
暑假就到了^^~太好了~
|