|
今日發生既野簡直...=_=我都唔識形容~
首先去左mk中心行~
買左好多野~
去左間黑店,,
我同河粉入到去之後,,係咁插入d褲袋道~
試下大唔大~
之後被迫咁買左條工人褲=.=
其實我唔係好鐘意~
本來唔想買~但係......-__-
跟住又周圍行~
我又買左條裙~
跟住行行下,,起某間野,,
有個公仔(賣衫果d鋪入面,著住件衫果種)冇著衫,,
個公仔既某個部位居然係紫色&粉紅色~
我地見到之後起道大笑...=D
仲來來回回行左3次~
我地發覺得我地兩個起道笑- -""
跟住就去左x華行~
冇咩野行~好快就走左~
去左x華隔離果道影貼紙相~
影左兩張~
第2張不值一提= ="
佢只係比我地影兩次~
之後我地咩都冇整..
仲亂咁禁,,禁左18張._.
哈哈~真係笑到我地死!!
之後又去唔知邊道影~
影完就去kfc食野~
有個傻佬坐我地隔離~
= =佢真係好on9~
佢話大肚婆睇恐怖片會爆哂d蒼出黎~
又話佢隻碟有王子"與"青娃既結局同埋女兒紅既mv~不過有d睇唔到-.-
真係笑死人~人地王子變青娃,,佢就王子"與"青娃~
我地兩個聽到係咁笑~
食完就拿拿臨走人~
之後返龜~
今日影既~=_=最on9果張唔貼出黎la~


^
|
p.s.我紋左野=v=
|