2006 年 7 月 4 日 星期二
=_=
今日去左舊嶺南中學彩排~ =__=好鬼悶~ 果道去廁所條走廊好恐怖>< 班男仔係咁熄哂d燈黎玩.. 係咁比人嚇~ 不過都唔錯丫=v= 冇咩機會可以咁玩~ 哈哈~ 放學搭校車果陣,, 我地同屎忽頭軍團坐= = 係咁比人打~ =_=凸 之後去到地鐵站就食cookie~ 食完就返龜lu~
今日去左舊嶺南中學彩排~
=__=好鬼悶~
果道去廁所條走廊好恐怖><
班男仔係咁熄哂d燈黎玩..
係咁比人嚇~
不過都唔錯丫=v=
冇咩機會可以咁玩~
哈哈~
放學搭校車果陣,,
我地同屎忽頭軍團坐= =
係咁比人打~
=_=凸
之後去到地鐵站就食cookie~
食完就返龜lu~
刊登時間︰2006-07-05 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 290 | »