豬的日記
2006 年 9 月 27 日 星期三
2006 年 9 月 26 日 星期二
琴晚咳到我死死下
跟住MOTHER比O在D藥我食~
見到個包藥寫住「此仍是氣管藥∼吃完後可能出現手震或心跳加速」∼
嚇死人....
新開O在個相簿!!!
http://www.wretch.cc/album/Susanna2225
2006 年 9 月 24 日 星期日
今日開心到爆~~
因為今日我所有既收獲都係KERORO~
有月餅,迷你蛋樣同原子筆HAPPY!!
原本係下星期去sogo買∼ e+唔使咁煩!!!
2006 年 9 月 23 日 星期六
一樣個句,做人唔好咁衰退!! >!<
2006 年 9 月 22 日 星期五
好耐冇post圖啦~~post下先!!!!
允浩個女
honey 呀∼
做人唔好咁衰呀!!!