豬的日記
2006 年 9 月 13 日 星期三
今日原本3:10p.m.放學~
點知成班都比Fan sir罰留堂~
搞到成4:00先放得!
最慘既係我地未出校門係未落雨!
到我地一出校門就即刻落雨!
如果唔係呀sir留我地~
我地總使淋雨!! !
2006 年 9 月 12 日 星期二
今日放學去選拔!
要同呀sir打~..........
打得ok啦!
打完之後~~
坐係一邊玩~
呀sir見到我地玩~
就叫我地去打~
叫陳xx讓半場出黎~
跟住我同(李)打~哈
(李)話我打得唔夠認真~
我話你認真d先o岩~
最好笑既係我有幾球唔小心打o在去陳xx到~
佢話我係特燈~ =.=
2006 年 9 月 7 日 星期四
help!!!!!!!!!!!!!
聽日羽毛球又要選拔!!!!!!
help!!!!!!!!!!!
上年選拔已經攰到想死!!
不過最吸引我既就係個件波衫∼
個呀sir話件衫係世界著名既名牌衫∼有錢都買唔到隻眼發光!∼
最好既就係係比賽個陣唔使上堂!keke
2006 年 9 月 6 日 星期三
今日中二第一次上人文堂~
又係個個黃sir教∼
好憎佢∼
成日扮cool∼
唸起上次羽毛球比賽就想死∼
算∼癈事講∼
我後面個兩個係咁講~
呀sir講一句佢地講兩句
記得呀sir話你地應該唔識我∼
除o左曾經比我罵過同打波既識我其他都應該唔識∼
跟住後面個位就話「我識你呀!黃xx(癈事講佢個名出黎)呀嗎!」
2006 年 9 月 5 日 星期二
今日正式上堂啦~
有超多功課~
成日話我地係精英~best of the best~
係精英都比佢地搞到唔係精英啦~
原本有10本簿~1日已經用晒~
又要貼錢買~~