琴日累到~好早就訓左~哈哈
今日~好唔開心~午膳時買左技酒黎飲~
飲到好怪~
到左放學~測地理~同中文~就回定一陣出去~
完
今 返學冇咩特別~
指見佢地係班上玩到傻左~
放學~上中文~
上緊時有2個人打左好多次電話比我~><
一個係~xx~一個係媽媽~
放左打返比佢地~xx佢就係芳葵禁我去左搵佢~依媽話有野想問~我
我問佢又唔答我~我到唔知幾怕~
返左黎先知佢話我食煙波~= =
係到鬧~
因為比佢係我間牀到搵到~香x
跟主7點幾出左去~
9點幾就返左黎了~
11點到收到載哥我~大禮哈哈哈哈
*快~樂~龍*
冇買左好耐了~多謝