星期一~29/1
今日過得好快好快~中好正常~^^
哈哈~但到有d特別事發生左~
我無奈奈激嬲左某人= =
我到唔係避你...........><
載哥sor呀~
放左學~返左屋企好快就出左去~
出左去同人傾左陣計~回家了~
依幾日都係到玩~GBA^^
玩左一陣~接到個電話~.................................搞到超擔心~
就出左去試下搵電話中人~行左成個景荔到唔見~
加上晚上超超超凍~中要係因時情黎得急~和擔心之下出左去~連外套到無帶~><
返左黎msn搵到佢~佢到回返我~^^~
好似無事了~
30/1~星期二
因為出左去有小小傷風~><
算啦~
返到去~就比左枝酒比萍姐飲~
人地(孔明三戲周瑜)
禁次叫~(萍姐三戲肥輝)= =
搞到我好似衰人禁~忽~
算啦~
放學~就返左黎~
因為琴日的事~我還不知事什麼~不過這不事重點~重點還事擔心
打比某人~等某人的電話~哈哈(苦)
因為傷風搞到好眼訓~有頭痛~
但要等電話難頂了~
不過等左好耐無反應= =
就開電腦玩~點知電話就到~跟主就出左去等等等等等等..........等等等等等等
到係等唔好~哈哈~食左唔小風~
到左最後一個人回家了~
點到返去~黃河缺提~鼻水一勇依上~^^
大病了~
完
縱使我還會發惡~但到不過是條虫
哈哈(~~~~~^^~~~~~)
|