6/2~
早上無返~本身諗主~食完飯先慢慢~返的~
點知有人叫我返去送藥同x根~所以我就10點30分開始返去~
點知佢早退左~好病呀~好可憐~希望你好d返啦~左出去玩(雖然你味必出)
禁我就上堂~上得好快~><
到左最後一堂~到第2個唔舒服= =
佢重好嚴重~= =暈暈地~最後佢入左院了~
放左學就回家了~
無耐出左去~探病~
哈哈~我唔係好識唔係好董~因為我第一次去探病~心情緊張
所以同多載去~唔係多載我到唔識~d死老太婆好串(護士)
去到~走左去7字買野~跟主等多載啦~上到去見到佢= =
傾左一陣就走了~我去左打機~就返返屋企~訓訓了~
7/2~今日
好早起左身就去陸運~返到去好悶呀~
中搞左好多野~好對唔主呀~灰團小姐~小小野到搞禁耐~sor
到左午膳~我就走左了~本來諗主~返左屋企~換3出去玩的~
點知~無人去~所以維有去探病~又係傾計~計左幾耐~等到~
第班人黎探病我地就走左了~
就起程回家~
點知返到去~先知~唔知用咩借口好~禁就係~樓梯口1坐同打下gba= =
到左一陣就返去~
返到黎餓死~無野洛肚~
所以依加去訓了~
88
聽日有要返了~
仆仆仆仆仆仆仆仆仆仆仆仆................... |