估5到23號咁快番到去,
話悶5悶,因為超多野食~
一到步就出左去食飯,
第二日一大清早就去左飲荼,食左超多野先個百幾蚊,-_-...
之後右走左去食sushi
天晚右去叫pizza外賣,
番左廣州就好似去左天堂要咩有咩
總之,全部都係食的
食食食食食食食食食食食食食食食食食食食食食
至於戈日日蝕戈d相,我冇usb線,上5到上黎,待我番左學先算啦
つづく