昨天的昨天,我同d親戚朋友去左廣州的北面---从化
就係le到la,之後我地轉左個彎入左去,
行左十幾分鐘,去到我地住戈個度假村----
講笑姐, le到先係,
之後就係咁,冇咩野發生,浸下溫泉,游下水咁,
就咁一天.
之後第二日就走lo,不過走之前去左個5g咩山,d風好令,
http://photo.qooza.hk/ming838---風景
收工
つづく