◆ ` 2 0 0 8 . 1 0 . 0 6
今日,唔知點解覺得時間過得特別快...
好似勁快放學咁..= ="
放左學,落左禮堂啦啦隊練習
D男仔跳舞勁搞笑=)
再+上牙YO D爛GAG;
同埋佢美麗GA舞姿...
笑左勁耐...但係練習練得好辛苦
6點鐘,,放
◆ ` 2 0 0 8 . 1 0 . 0 3
差唔多日日都7點幾起身,
真係吾想再咁早起早牙...
唉...今日day4有週會...
講埋曬d無聊野=.=
第1,2堂::l.s完全吾明`
第7堂:::reading lesson (老師更年期發作)
第8,9堂:::eng` M1zz冇返=)
放左學,返中學個個團契
見到牙yo彈結他(型爆牙><")
17:30翻屋企=)