| «‹ September 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2008 年 5 月 14 日 星期三
留左cm先走呀
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
早退=]
今日小息果時出去,
同大撚狗玩打手...
佢打到勁大力呀..
打左我隻手魚曬
我就同個普通話老師講
『我要去醫療室』
老師問我隻手咩事...我話
『比門夾到^^』
佢比我洛去...
過左一陣..
miss譚搵人叫我甘返去= =
上到去miss譚問我洗唔洗早退,
我話要呀,之後就走左啦.嘻嘻
依家係屋企都唔知有咩做- -
打比雞丁先..佢都早退^^

2008-05-14 02:29 PM
網主回覆
雞丁係真既...
我就話比門夾到走.. Posted at 2008-05-18 11:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
係呀!!! 佢見到我地玩....佢都同我地講話唔比玩呀- 33-
|
網主回覆
唔比玩?!?! Posted at 2008-05-18 11:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX` Posted at 2008-05-18 11:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TC=] 於 2008-05-15 11:24 PM 發表:
CMCM [=
|
網主回覆
THX'' TC Posted at 2008-05-16 05:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哥xD 你冇事嗎.v.?! 下次小心d啦-3- 你早走之後有咩野玩-0-?!*
|
網主回覆
走左之後冇野玩呀...
叫左雞丁比黎坐@@ Posted at 2008-05-16 05:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
琴日打返佢啦...
佢到佢仆街... Posted at 2008-05-16 05:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ahFaT_52o 於 2008-05-14 10:51 PM 發表:
cm*\/* 聽日放學打比我-3-v{踢波}?!' 去我滴xG cM下吧-3-'' http://www.xanga.com/FaTx3x 卡卡;;
|
網主回覆
你留左比我..
我去留返比你啦^^ Posted at 2008-05-16 05:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
n0.2 我今日都見到你同佢玩._.` 玩哩啲野係好易魚嫁-_-你冇事丫嘛`!?? 留返個cM比你..等你好返啲啦v_v
|
網主回覆
冇咩事啦...
好返好多啦^^ Posted at 2008-05-16 05:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
1左0_0 我見到呀...你比佢打個陣時^^" 咁都可以早退* 真係勁呀!!!
|
網主回覆
今日MISS譚同我講左D野...
講到好似知我隻手係打魚既= ='' Posted at 2008-05-16 05:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|