| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 19 日 星期一
留左cm先走呀
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
勁唔開心!!
琴晚去左邦邦屋企玩,
佢屋企冇人..得寶
冇人既,就可以大搖大擺咁食煙啦..
12點先走...返到屋企洗埋白白都1點啦
搞到我今日遲到- -
返到去..個個都話要早退-,-
個個都走曬..得返我一個..
悶死啦,冇野就訓教啦...
訓到我左眼有d痛
放學就返屋企啦,
返到屋企有人叫我出去食煙
之後我話唔去啦
就訓教,訓到我左眼勁痛呀
玩電腦果時勁唔開心
唔想打啦
2008-05-19 10:16 PM
|
|
我係唔岩你嫁-_- 我哩種係好貪玩..好癲個隻` 你唔同我-,- 所以希望你搵到另外一個同你性格差唔多既女仔; 千萬唔好睇樣;
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-05-20 10:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
FaT520 於 2008-05-19 11:20 PM 發表:
cm*\/*
|
網主回覆
THX''
發仔 Posted at 2008-05-20 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
依家隻眼多左粒野- -
好痛呀...
THX''CM Posted at 2008-05-20 10:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TC=] 於 2008-05-19 10:36 PM 發表:
唔好唔開心喔-0-
|
網主回覆
THX'TC
依家冇乜野啦 Posted at 2008-05-20 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|