YO`YO`YO` 聽日就07年啦 不過今晚都諗唔到去邊到玩.. 今日朝早同E尾傾電話.. 十分無聊-______- 所以去左訓覺.. 訓醒左.. 又打比E尾,,魚肉.. 我同魚肉不斷叫E尾唔好去尖咀倒數// 旦係佢唔肯聽我地講T__T 咁我地就算.. 任由佢去XD =) 傾傾下// 我呀媽話我.. 話我唔做功課.. 哈哈>.< 係唔係好乖呢.. KA''''
.