大家好.我都好耐未打過日記,而且仲係第一次,之前都係E尾打.前幾日我比老師屈機,無得番小學...我真係好想番去...(
畢左業之後,我都未出過街..真係好Q悶,幾日都係到打機.無野好講...希望聽日會有d野講下
886